”O galloncoppamunnezza”…

Mbà Cosimino- care Venturline osciadie m’ha discere ce ste succede jndre u piddi!

Io- E giuste da me uè ku sé? Il Pd ha perso e stà all’opposizione. Chi ha vinto ha il dovere di governare e di farlo trovando un intesa in un parlamento eletto con una sistema proporzionale. Con la guida di Mattarella sono certo che M5S e centrodestra Legalizzato troveranno una intesa..

Mbà Cosimino- Le cose giuste…pirciò u Piddì addà stà suse a logge a uardà?

Io- Mimì no fa confusione. Quidde ka parlave d’a logge l’honne prucate da parecchie tiempe! Il Pd starà alla finestra. Dovrà interrogarsi, riflettere, ritrovare la strada…Perché ridi?

Mbà Cosimino-stok’è penze a ”O galloncoppamunnezza”…

Io- cazzocentra  il gallo?

Mbà Cosimino-le napoletane akkussì  u kiamene. A Tarde le jadde so doie: une cante e l’otre s’attegge ku le fote. L’otra matine agghie passate da via Pincipamedeo pe sce ku Memenamea a Piazza Fadine e kuste recchie agghie sentute u jadde kiù gruesse ka ste lukkulavene nkape au jadde kiù piccinne:  Re si ste reeeee! Re si ste reeeee! Re si ste reeeee! Agghie ditte a Memena: Renzo sa na sciute e chiste ancore qua stonne a cantà suse a munnezze…

Io-Mimino sei incorreggibile! Devi avere fiducia. Si è aperta una fase nuova e loro per primi sanno che DEVONO fare un passo indietro per riprendere il cammino tutti insieme. Non c’è un responsabile, se sappiamo essere tutti responsabili…

Mbà Cosimino-parletukaukazzetesente! Kidde honne cumpanate tante di chidde uaie fine a mo: honne sempe penzate ka u jadde kiù granne s’avera assecurà n’otra vote u poste al barlamente e a fine no l’honne manke candedate. Colpa di Renzo? colpa di Miliano? Ma no è ke è colpa soie ka no s’arrise angore… l’otre jadde ste penze angore alla reggione e m’honne ditte k’ha fatte na feguredemmerde pure o paise sue, e ste penze alla reggiona…Vendurlino, pu bbene ka te vogghie e ka vogghie a u Partito: abbesognene parecchie spalle pe menà nderrà sta porta achiuse, aprè le fenestre e turnà minze a strade, otre le chiacchiere.

Io-e quali sarebbero le chiacchiere di cui parli?

Mbà Cosimino- U jadde aiere ha ditte suse la Ripubbblika, ka no se l’aspettave nu resulate tante negative. E jdde addo stave o Santuarie da Madonne de le grazie… Venturlino serve na spallate!!!

FacebookTwitterGoogle+

Lascia un commento